Livrare internationala
EFECTUAȚI LIVRĂRI ȘI ÎN ȚARA ÎN CARE LOCUIESC EU?
Înainte de a plasa comanda, vă rugăm să verificați lista țărilor în care efectuăm livrări:
Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru, Croația, Republica Irlanda,Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Italia, Letonia,
Lituania, Luxemburg, Malta, Polonia, Portugalia, Cehia, Slovacia, Slovenia,
Spania, Suedia, Țările de Jos și Ungaria.
Ne pare rău, dar nu livrăm în UK (Marea Britanie), Islanda, Norvegia, Elveția, Republica Moldova și în alte țări din afara Uniunii Europene.
În acest caz, vă recomandăm să faceți comanda prin intermediul unei persoane care locuiește în România.
CÂT COSTĂ TRANSPORTUL?
Tariful de transport in limita 1-3 kg este de 140 lei pentru țările din zona I, 180 lei pentru țările din zonele II-III și 350 lei pentru Zona IV.
Pentru coletele voluminoase pretul transportului se calculeaza individual.
Aflați zona țării dv. din tabelele de mai jos:
Zona I
Austria, Bulgaria, Republica Cehă, Grecia, Ungaria, Italia, Malta, Polonia, Slovacia, Slovenia
Zonele II-III
Belgia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Republica Irlanda, Liechtenstein, Luxemburg, Olanda,
Portugalia, Spania, Suedia
ZONA IV
Cipru, Lituania, Letonia
CUM EFECTUEZ PLATA?
Puteți efectua plata prin următoarele mijloace (Doar după confirmare telefonică):
Prin transfer bancar în contul IBAN:
SC SAVY PROFESSIONAL S.R.L.
RO56INGB0000999903433315
ING BANK NV
BIC/SWIFT CODE: INGBROBU
POT PLĂTI RAMBURS LA PRIMIREA COLETULUI?
Din păcate, curierul internațional nu vă poate oferi serviciul de plată ramburs, așadar această opțiune nu este disponibilă. Vă rugăm să alegeți una din metodele de plată prezentate mai sus!
DE UNDE ȘTIU CÂT AM DE PLATĂ?
În cazul în care doriți să plătiți cu varianta descrisă mai sus, mai întâi finalizați comanda alegând varianta "plată ramburs". În acest fel veți putea finaliza comanda fără să fie nevoie să introduceți datele cardului (deși nu putem oferi plată ramburs pentru expedierile în afara României). În urma primirii comenzii, noi vom întocmi factura și vi-o vom expedia prin email. Veți efectua plata conform acelei facturi!
AM DOAR CARD ÎN EURO/GBP, ÎN ACEST CAZ CUM FAC PLATA ÎN RON?
Nu trebuie să vă faceți griji în această privință. Banca dumneavoastră va face automat conversia în RON și va retrage de pe card sau din cont suma corespunzătoare în euro sau pounds.
DE UNDE ȘTIU CÂND ÎMI SOSEȘTE COLETUL?
În momentul expedierii coletului, vă vom transmite prin email un număr de urmărire, astfel că dumneavoastră veți putea verifica parcursul coletului în fiecare moment.
CUM ÎMI SOSEȘTE COLETUL, TREBUIE SĂ MERG UNDEVA SĂ ÎL RIDIC?
Coletul vă va fi livrat de către un curier al firmei de curierat internațional chiar la adresa pe care ați menționat-o în comandă. Cu câteva ore înainte, veți primi un SMS sau apel telefonic prin care vi se va aduce la cunoștință ora livrării. În cazul în care nu sunteți la adresă, puteți suna înapoi la acel număr pentru a discuta cu curierul.
MAI AM ȘI ALTE NELĂMURIRI, MĂ PUTEȚI AJUTA?
În cazul în care doriți informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin email la adresa savy_professional@yahoo.com.
Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!
Vă mulțumim!